Модулі 9-10
Ці модулі допомогли
мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у
навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Насамперед, модуль 9 допоміг зрозуміти
значення терміна «Фасилітація».
Вчителі повинні працювати з учнями,
щоб допомогти їм розвинути навички самостійності, самоспрямованості і вони
можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст; процес ; результати; навчальне
середовище.
Отже, задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного
спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
За допомогою 10-го модуля проаналізувала шляхи здійснення диференціації
навчання учнів, створила форму оцінювання
учнівської самоспрямованості в навчанні,
інструменти для підсумкового оцінювання, навчальні матеріали для
успішного навчання різних учнів, внесла
зміни в План вивчення теми.
Немає коментарів:
Дописати коментар