пʼятницю, 20 червня 2014 р.

Два кроки до фінішу


Модулі 9-10
Ці модулі допомогли мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Насамперед, модуль 9 допоміг зрозуміти значення терміна «Фасилітація».  
Вчителі повинні працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самостійності, самоспрямованості і вони можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:  зміст; процес ; результати; навчальне середовище.
Отже, задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. 
  За допомогою 10-го модуля  проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів,  створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні,  інструменти для підсумкового оцінювання, навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів, внесла  зміни в План вивчення теми.

Немає коментарів:

Дописати коментар