четвер, 19 червня 2014 р.

Восьмий крок


Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
- обговорити ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
- доопрацювала  план оцінювання;
- створила  форми для підсумкового оцінювання;
- внесла зміни до Плану вивчення теми.
      Даний модуль допоміг мені в створені форми для оцінювання учнівських робіт. Система оцінювання, що передбачатиме, який засіб оцінювання буде потрібен і на якому етапі вивчення теми таке оцінювання буде найбільш продуктивним, допоможе здійснювати ефективний моніторинг прогресу навчання учнів та враховувати їх навчальні потреби.

Немає коментарів:

Дописати коментар