середу, 18 червня 2014 р.

П'ятий крок


Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: зрозуміла,  як правильно створювати списки використаних джерел; розглянула, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці; створила  форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій; переглянула  План вивчення теми та внесла   до нього відповідні зміни; запланувала, як учні будуть використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах; розглянула закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах; продумала, які конкретні вправи та завдання можна регулярно використовувати для того, щоб забезпечити дотримання учнями основних принципів правомірного використання інформаційних джерел та інших даних.
   


Дещо цікаве  дізналася про авторські права. Зробила  помітки, як правильно занотовувати ресурси, використані під час створення проектів.

Немає коментарів:

Дописати коментар